Walka o jedną flagę

  • Czas trwania: około 10 minut

Umieszczamy flagę na środku pola gry. Po bokach w takich samych odległościach od flagi umieszczamy dwie drużyny. Na sygnał obie drużyny muszą jak najszybciej podbiec do flagi, zdobyć przewagę nad przeciwnikiem, podjąć flagę i donieść do swojej bazy. Gra bardzo szybka i dynamiczna. Tu trzeba być szybkim i zdecydowanym.

Walka o dwie flagi

  • Czas trwania: około 20 minut

2 zespoły, składające się z takiej sami liczby graczy, każda ma swoją bazę, w której umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany. W grze można zastosować wcześniej opracowane taktyki.

VIP

  • Czas trwania: około 10 minut

W grze biorą udział dwie drużyny – terroryści i ochrona oraz VIP (uzbrojony). Celem ochrony jest przeprowadzenie nietkniętego VIP-a do ustalonego wcześniej punktu. Terroryści mają za zadanie go zestrzelić zanim dojdzie do celu.

Miny

  • Czas trwania: około 30 minut

Zawodnicy drużyny A muszą umieścić w wyznaczonych miejscach na polu (oznaczonych np. flagą) miny. Drużyna B nie może zabierać już umieszczonych min, jej zadaniem jest zestrzelenie zawodnika drużyny przeciwnej zanim uda mu się ją podłożyć. Zawodnik który zostanie zestrzelony, odkłada swoją minę w ustalonym miejscu- magazynie. Z magazynu korzystać mogą korzystać tylko zawodnicy drużyny A. Gra kończy się kiedy wszystkie miny zostaną umieszczone na odpowiednich miejscach lub- jeśli to nie nastąpi- po upływie określonego czasu.

Jeńcy

  • Czas trwania: około 10 minut

W grze biorą udział dwie drużyny, składające się z równej ilości graczy. Celem każdej z nich jest zgromadzenie 2-3 jeńców (w zależności od liczebności drużyn) w swojej bazie. Jeńcem staje się zawodnik postrzelony w nogę lub rękę, strzał w korpus lub głowę jest śmiertelny. Jeniec nie może używać swojej broni i musi być posłuszny atakującemu. Odbić zakładnika można poprzez postrzelenie eskorty lub odbicie porwanego z bazy przeciwnika, w obu przypadkach trzeba dotknąć zakładnika (w tym momencie staje się on normalnym zawodnikiem). Gra kończy się kiedy którejś z drużyn uda się zgromadzić ustaloną liczbę jeńców w tym samy czasie w swojej bazie.